Thesis 1, Mathematics, 15 credits

Examensarbete 1, Matematik, 15 hp

972G24

Main field of study

Mathematics

Course level

First cycle

Course type

Programme course

Main field of study

Mathematics

Course level

First cycle

Advancement level

Utgått47

Course offered for

  • Primary School Teacher Programme with a specialisation in Teaching in Early Years Classes and Grades 1-3 of the Compulsory School

Grades

Three-grade scale, U, G, VG

Other information

Planning and implementation of a course must take its starting point in the wording of the syllabus. The course evaluation included in each course must therefore take up the question how well the course agrees with the syllabus. The course is carried out in such a way that both men´s and women´s experience and knowledge is made visible and developed.

Department

Institutionen för beteendevetenskap och lärande

No examination details is to be found.

Examensarbete Gustavsson, E. & Lindqvist, J. (2015). ). Elevers attityder till skolmatematiken. En litteraturstudie med fokus på grundskolans tidiga skolår.(Student paper). Linköpings universitet. Artikel Rukavina, S., Zuvic-Butorac, M., Ledic, J., Milotic, B., & Jurdana-Sepic, R. (2012). Developing Positive Attitude towards Science and Mathematics through Motivational Classroom Experiences. Science Education International, 23(1), 6-19. Metodlitteratur Bryman, A. (2002). Samhällsvetenskapliga metoder. (2., [rev.] uppl.) Malmö: Liber. Eriksson Barajas, Katarina, (2013). Systematiska litteraturstudier i utbildningsvetenskap: vägledning vid examensarbeten och vetenskapliga artiklar. Natur & Kultur. Förslag på skrivlitteratur Bjurwill, C. (2001). A, B, C och D. Vägledning för studenter som skriver akademiska uppsatser. Lund: Studentlitteratur. Hartman, Sven (2003). Skrivhandledning för examensarbeten och rapporter. Stockholm: Natur och Kultur Jarrick, A. & Josephson, O. (1996). Från tanke till text. En språkhandbok för uppsatsskrivande studenter. Lund: Studentlitteratur. Trost, J. (2002). Att skriva uppsats med akribi. Lund: Studentlitteratur. Förslag på ytterligare metodlitteratur Rienecker, L. & Jørgensen, P. S. (2002). Att skriva en bra uppsats. Malmö: Liber Thurén, T. (2013). Källkritik. (3., [rev. och omarb.] uppl.) Stockholm: Liber.

This tab contains public material from the course room in Lisam. The information published here is not legally binding, such material can be found under the other tabs on this page.

There are no files available for this course.