Spanish for Engineers II, part 2, 2 credits

Teknisk kommunikation på spanska II, del 2, 2 hp

THSP42

Main field of study

Language and Culture

Course level

First cycle

Course type

Programme course

Examiner

Marisol Arias

Director of studies or equivalent

Johan Holtström

Education components

Preliminary scheduled hours: 16 h
Recommended self-study hours: 37 h
Course offered for Semester Period Timetable module Language Campus ECV
6CYYI Applied Physics and Electrical Engineering - International, M Sc in Engineering 4 (Spring 2017) 2 4 Swedish Linköping C
6CIEI Industrial Engineering and Management - International, M Sc in Engineering - Spanish 4 (Spring 2017) 2 4 Swedish Linköping C
ECV = Elective / Compulsory / Voluntary

Main field of study

Language and Culture

Course level

First cycle

Advancement level

G1X

Course offered for

  • Industrial Engineering and Management - International, M Sc in Engineering
  • Applied Physics and Electrical Engineering - International, M Sc in Engineering

Entry requirements

Note: Admission requirements for non-programme students usually also include admission requirements for the programme and threshold requirements for progression within the programme, or corresponding.

Prerequisites

Spanish for Engineers I or the equivalent.

Examination

PRA1Project work2 creditsU, 3, 4, 5

Grades

Four-grade scale, LiU, U, 3, 4, 5

Other information

Supplementary courses:
Spanish for Engineers III

Department

Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling

Director of Studies or equivalent

Johan Holtström

Examiner

Marisol Arias

Education components

Preliminary scheduled hours: 16 h
Recommended self-study hours: 37 h

Course literature

Kompendier. Fastställs senare.
Code Name Scope Grading scale
PRA1 Project work 2 credits U, 3, 4, 5

Regulations (apply to LiU in its entirety)

The university is a government agency whose operations are regulated by legislation and ordinances, which include the Higher Education Act and the Higher Education Ordinance. In addition to legislation and ordinances, operations are subject to several policy documents. The Linköping University rule book collects currently valid decisions of a regulatory nature taken by the university board, the vice-chancellor and faculty/department boards.

LiU’s rule book for education at first-cycle and second-cycle levels is available at http://styrdokument.liu.se/Regelsamling/Innehall/Utbildning_pa_grund-_och_avancerad_niva. 

Kompendier. Fastställs senare.

Note: The course matrix is not fully translated to English.

I U A Modules Comment
1. ÄMNESKUNSKAPER
1.1 Kunskaper i grundläggande matematiska och naturvetenskapliga ämnen
1.2 Kunskaper i grundläggande (motsvarande G1X) teknikvetenskapliga ämnen
1.3 Fördjupade kunskaper (motsvarande G2X), metoder och verktyg inom något/några teknik- och naturvetenskapliga ämnen
1.4 Väsentligt fördjupade kunskaper (motsvarande A1X), metoder och verktyg inom något/några teknik- och naturvetenskapliga ämnen
1.5 Insikt i aktuellt forsknings- och utvecklingsarbete
2. INDIVIDUELLA OCH YRKESMÄSSIGA FÄRDIGHETER OCH FÖRHÅLLNINGSSÄTT
2.1 Analytiskt tänkande och problemlösning
2.2 Experimenterande och undersökande arbetssätt samt kunskapsbildning
2.3 Systemtänkande
2.4 Förhållningssätt, tänkande och lärande
2.5 Etik, likabehandling och ansvarstagande
3. FÖRMÅGA ATT ARBETA I GRUPP OCH ATT KOMMUNICERA
3.1 Arbete i grupp
3.2 Kommunikation
3.3 Kommunikation på främmande språk
4. PLANERING, UTVECKLING, REALISERING OCH DRIFT AV TEKNISKA PRODUKTER OCH SYSTEM MED HÄNSYN TILL AFFÄRSMÄSSIGA OCH SAMHÄLLELIGA BEHOV OCH KRAV
4.1 Samhälleliga villkor, inklusive ekonomiskt, socialt och ekologiskt hållbar utveckling för kunskapsutveckling
4.2 Företags- och affärsmässiga villkor
4.3 Att identifiera behov samt strukturera och planera utveckling av produkter och system
4.4 Att konstruera produkter och system
4.5 Att realisera produkter och system
4.6 Att ta i drift och använda produkter och system
5. PLANERING, GENOMFÖRANDE OCH PRESENTATION AV FORSKNINGS- ELLER UTVECKLINGSPROJEKT MED HÄNSYN TILL VETENSKAPLIGA OCH SAMHÄLLELIGA BEHOV OCH KRAV
5.1 Samhälleliga villkor, inklusive ekonomiskt, socialt och ekologiskt hållbar utveckling
5.2 Ekonomiska villkor för kunskapsutveckling
5.3 Att identifiera behov samt strukturera och planera forsknings- eller utvecklingsprojekt
5.4 Att genomföra forsknings- eller utvecklingsprojekt
5.5 Att redovisa och utvärdera forsknings- eller utvecklingsprojekt

This tab contains public material from the course room in Lisam. The information published here is not legally binding, such material can be found under the other tabs on this page.

There are no files available for this course.